هوا فضاییها
معبر سایبری فندرسک با افتخار سه ساله شد

روی شانه ی غیرت یاد جبهه ها مانده ست

                              مرگمان اگر دیدید پرچمی رها مانده ست

رفته اند اما نه! کوله بارشان باقی ست

                              بر زمین نمی ماند ،  شانه های ما مانده ست

و من باز هم می فشارم دکمه های کیبورد لب تاپم را تا شاید همچون صدای خش خش بی سیم برسانم صدایم را به آن ها که معبری زدند از زمین خاکی به آسمانی آبی. همان هایی که پروانه وار پیله های تنیده دنیا را باز کردند و پر پربازشان را گشودند و تا اوج عشق خنده مستانه سردادند و رفتند و ما را در منجلاب گناه این دنیا تنها گذاشتند.

گاهی کارم در دنیا گره می خرد احساس می کردم صدای بی سیم تا بهشت نمی رسد اما حالا وقتی نیک به اطرافم می نگرم می بینم انگار همه آن ها همینجایند، کنار من، کنار تو و حتی آن دور دست ها که خورشید خودش را به خط افق می سپرد.

الحمدالله در سالی که گذشت اتفاقات خیلی خیلی خوبی برای معبر افتاد که واقعا خدارو شکر می کنم و این رو از عنایت ائمه و شهدا می دونم و از همیشه بیشتر به کاری که انجام میدم امیدوار شدم.

معبر سایبری فندرسک با افتخار سه ساله شد

ابتدا بگم من موفق شدم مدرک کارشناسی فناوری اطلاعات رو بگیرم و این خیلی برای آینده من خوبه ولی خب همچنان به دنبال کار خوب می گردم که متاسفانه هیچکس قدر علم و دانشی که تو این سال ها کسب کردم رو نمیدونه و خودم دلم می سوزه وقتی به روزمه موفق کاریم نگاه می کنم. رزومه ای که باید برای این انقلاب خرجش کنم اما انگار دلسوزی برای این انقلاب نیست که قدر این توانمندی ها و استعداد هایی که تو این سال ها کسب کردم رو بدونه یا اگرم هست صدای من بهشون نمیرسه.

یکی دیگه از اتفاقات خوبی که برای معبر افتاد حضور در دومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی بود که وقتی شور و اشتیاق و لطف مردم رو نسبت به معبر دیدم خیلی برام قوت قلب بود و حس خیلی خیلی خوبی بهم دست میداد و اصلا باور نمی کردم معبر اینقدر توی دل های دوستان جا باز کرده باشه. و این ها همه از عنایت های ائمه و شهداست.

ان شاءالله برای سال 94 یک سری برنامه های توسعه ای برای معبر در نظر دارم که احتمالا تا آخر این ماه یک فاز از اون راه اندازی بشه و امیدوارم که خوب جواب بده.

و از شما دوستان و همراهان خوبم می خوام که با نظرات و انتقادات خوبتون همواره به من در ادامه این مسیر کمک کنید.

مرتبط : معبر سایبری فندرسک با افتخار دو ساله شد

 مرتبط : معبر سایبری فندرسک با افتخار یکساله شد

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






. سینا
24 ارديبهشت 1394 . 13:7
CATEGORIES
TAGS
LINKS
زاهد
من و تو ظهور فرج را محقق خواهیم کرد(کوی ابوذر غفاری)
وبلاگ عطر خوبی ها
ردیاب ارزان ماشین
جلو پنجره جک جی 5

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان هوافضاییهااو آدرسhava-fazaiiha.lxb.com  لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





OTHER

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:






.