هارپ

قدرت هارپ در سلاحهای جدید نظامی آمریکا در مقابله با نیروگاهای اتمی دنیا

شما در گوگل می توانید از صحت آن متمعاشوید

١- سوزاندن هر موجود زنده تا ٣٠٠٠ متر زیر آب و زمین

٢- این سلاح فقط در زمان لازم استفاده می شود

٣- از قدرت هارپ برای جابجایی ابر ها و تبادل طبعی اجرا مشه

نمنونه های که تست شده توجه کامل کنید

 

هارپ بصورت مکربه عمل میکنه و با برق قوی که تولید میکنه باعث سوختن

موجودات زنده که بدنشان جریان خون داره را باعث میشه

مدت زمان آن یک هزارم ثانیه هست

 

 


. سینا
25 آذر 1394 . 16:30
عملیات نظامی علیه یمن ـ روز 141

هواپیماهای ائتلاف برای اولین بار از پایگاه هوایی العند در استان لحج استفاده کرده و منطقه مکیراس را بمباران کردند. استفاده از پایگاه العند، وابستگی ائتلاف به هواپیماهای سوخت رسان آمریکایی و زمان رفت و برگشت جنگنده ها را به شدت کاهش می دهد.

امروز پنج شنبه 22 مرداد درگیری در مناطق زیر جریان داشته:

1) استان البیضاء: منطقه مکیراس و السوادیة

2) استان إب: مناطق متعدد

3) استان تعز: الضباب و حدنان در صبر

4) استان مأرب

5) استان شبوة: تنها استان جنوبی باقیمانده در کنترل انصارالله


. سینا
22 مرداد 1394 . 14:52
عملیات نظامی علیه یمن ـ روز 140

امروز درگیری های شدید در منطقه مکیراس واقع در مرز استان أبین و البیضاء، میان نیروهای انصارالله و نیروهای وابسته به هادی گزارش شده است. در منطقه السوادیة در البیضاء نیز درگیری شدید جریان دارد.

درگیری های شدید در جبل بعدان دروازه شرقی شهر إب، النجد الاحمر نزدیک یریم و همچنین در مدیریت الرضمة گزارش شده است. انصارالله تلاش می کند حضور خود را در استان إب تقویت کند.

درگیری شدید در منطقه أرحب، شمال صنعاء میان انصارالله و قبیله أرحب گزارش شده است.

همچنین انصارالله با حمله به مدیریت عتمة در استان ذمار، قصد دارد به حضور نظامی نیروهای هادی در این استان زیدی نشین نزدیک صنعاء، خاتمه دهد. ذمار در 100 کیلومتری جنوب پایتخت واقع شده است.

مناطق شرقی شهر تعز نیز در کنترل انصارالله قرار دارد. تنها استان باقیمانده از جنوب که انصارالله در آن حضور دارد شبوة است. شبوة دارای منابع نفت و گازبوده و به خلیج عدن و اقیانوس هند دسترسی دارد.

در منطقه کرش واقع در مرز استان لحج و تعز درگیری شدید میان انصارالله و مخالفان جتوبی گزارش شده است.


. سینا
22 مرداد 1394 . 14:52
عملیات نظامی علیه یمن ـ روز 139

انصارالله از طرفداران خود خواسته تا بعدازظهر سه شنبه در صنعاء با برپایی تجمع، پروژه استعمار و محاصره یمن را محکوم کنند. اما حزب الموتمر با صدور بخشنامه ای از همه اعضای خود خواسته به درخواستهای برپایی تجمعات پاسخ ندهند. (لینک خبر)

مذاکرات مسقط با حضور انصارالله، نماینده صالح و نماینده سازمان ملل همچنان ادامه دارد. هادی با مشاورانش در ریاض جلسه فوری داشته و گفته هرگونه توافق خارج از چارچوب قطعنامه 2216 را نخواهد پذیرفت.

پس از عدن، لحج و الضالع، چهارمین استان یمن یعنی استان أبین دیشب کاملا سقوط کرد. دامنه درگیری ها به استان البیضاء رسیده است. یک پادگان ارتش در مکیراس سقوط کرده و شهر البیضاء مرکز استان صحنه درگیری میان طرفین است.

دیروز شش مدیریت و امروز چهار مدیریت دیگر از 20 مدیریت استان إب از کنترل انصارالله خارج شده است. نیروهای وابسته به هادی در حال نزدیک شدن به شهر إب مرکز استان هستند.

 درگیری ها در أرحب شمال صنعاء گسترش پیدا کرده است. وضعیت در استانهای شبوة، تعز، مأرب، ذمار و الحدیدة بحرانی است. خبرگزاری سپوتنیک گزارش داد ارتش هادی وارد استان شبوة شده و برخی مناطق را تحت سیطره خود درآورده است. (لینک گزارش)


. سینا
22 مرداد 1394 . 14:52
عملیات نظامی علیه یمن ـ روز 138

بندر شقرة در استان أبین سقوط کرد و ارتش هادی با حمایت هوایی و دریایی ائتلاف سعودی عربی بسوی شهر لودر حرکت کرده است.

هنوز ارتش هادی از استان أبین خارج نشده و به تعز نرسیده، قبایل استان أب (واقع در شمال تعز) شورش کرده و با نیروهای انصارالله درگیر شده اند. تا یکشنبه شب چهار مدیریت حزم العدین، النادرة، القفر و الرضمة سقوط کرده و دو مدیریت دیگر یعنی السبرة و السدة نیز در آستانه سقوط قرار گرفته است. استان إب از نظر اداری به 20 مدیریت تقسیم شده است. تا زمان کتابت خبر، مدیریت السدة نیز سقوط کرده است. نیروهای انصارالله پس از توافق با مردم منطقه، مدیریت بعدان را ترک کرده اند. نیروهای انصارالله مواضع خود در اطراف شهر إب مرکز استان را استحکام بخشیده اند.

گفتگوی سعدالله زارعی (لینک خبر) درباره پیروزی های سعودی در جنوب یمن را بخوانید. البته تفسیر ایشان قابل نقد است زیرا برای شکست ارتش صالح و انصارالله در جنوب، فقط از علت خارجی با کمی مبالغه (حضور نیروهای پاکستانی، افغانی، لیبیایی و آفریقایی در حمله اخیر به عدن، در هیچ گزارش خبری نیامده اما نیروهای اماراتی و مصری حضور داشته اند) نام برده در حالیکه علت داخلی هم وجود دارد و اتفاقا رکن اصلی این رویداد بوده است. در طول چهار ماه جنگ، مردم جنوب در مقابل ارتش صالح و انصارالله مقاومت کردند حتی قبل از سقوط کامل عدن، نیمی از استان عدن یعنی (المنصورة، البریقة، شیخ عثمان و دارسعد) در کنترل جنوبی ها قرار داشت.

اشتباه راهبردی انصارالله در همراهی صالح، سبب شد تا طرفداران خود در میان قبایل، احزاب و مردم جنوب را از دست بدهد. درباره این موضوع بعدا بحث خواهیم کرد. اجمالا اینکه انصارالله بجای اینکه در کنار مردم قرار بگیرد و با دشمن مردم یعنی علی عبدالله صالح بجنگد اشتباها در کنار صالح قرار گرفت و با بخشی از مردم جنگید. اگر این اشتباه صورت نمی گرفت سعودی ها بهانه ای برای تجاوز به یمن نداشتند.

برخی معتقدند که سعودی بالاخره به یمن حمله می کرد اگر این بهانه نبود بهانه دیگری می تراشید. برخی دیگر همراهی صالح را اشتباه راهبردی نمی دانند بلکه اشتباه تاکتیکی می دانند. برخی می گویند اگر انصارالله با صالح همراه نمی شد نمی توانست از امکانات ارتش وفادار به صالح برای پیشروی هایش استفاده کند. برخی که اصلا همراهی انصارالله با صالح را منکر می شوند در حالیکه اگر فرض کنیم توافقی هم میان این دو وجود نداشته، اما قرار گرفتن انصارالله و صالح در یک تصویر (و یا به قول عربها در یک خندق واحد) قابل انکار نیست. بهر تقدیر، علی عبدالله صالح به عنوان دیکتاتور جنایتکار که بیش از سه دهه به مردم یمن (از جمله شیعیان زیدی) ظلم کرد مستحق شکست و خواری و ذلت است اما جوانان انصارالله شایسته نبود و نیست که همراه با صالح سقوط کنند و بهتر است تا دیر نشده هرچه زودتر حساب خود را از علی عبدالله صالح جدا کنند.

انصارالله باید از فرصت ورود به صنعاء (در سپتامبر 2014) که هنوز درگیر جنگ نشده بود استفاده می کرد و با دیگر احزاب و گروه ها به توافقی پایدار می رسید و به حضور خود در ساختار قدرت مشروعیت می بخشید. متأسفانه نشد و با شروع جنگ و صدور قطعنامه 2216 فصل هفتم، شرایط برای انصارالله سخت تر شد. فرصت بعدی انصارالله در ژنو بود که در استانهای جنوبی حضور داشت و می توانست امتیازات خوبی در مقابل عقب نشینی اختیاری بگیرد. اما آن فرصت را هم از دست داد. اکنون در مسقط آخرین فرصت انصارالله برای خروج منطقی از بحران فراهم شده هرچند این بار مانند دو فرصت قبلی، زمین و زمان همراه نیست.

در همین رابطه محمد البخیتی عضو شورای سیاسی انصارالله در گفتگو با خبرگزاری اسپوتنیک (لینک خبر) آمادگی انصارالله برای عقب نشینی از شهرها را اعلام کرده اما در چارچوب نتایج گفتگوهای ملی (مخرجات الحوار الوطنی) و توافق صلح و شراکت (اتفاق السلم و الشراکة).


. سینا
22 مرداد 1394 . 14:52
عملیات نظامی علیه یمن ـ روز 136

پادگان الصدرین آخرین مقر تحت سیطره انصارالله در استان الضالع سقوط کرد و نیروهای انصارالله بسوی شهر یریم در استان إب عقب نشینی کردند. تاکنون سه استان عدن، لحج و الضالع سقوط کرده و با خروج نیروهای انصارالله از زنجبار، استان أبین نیز در آستانه سقوط قرار گرفته است.

مین گذاری مسیر العلم ـ زنجبار تلفات زیادی از جمله 19 کشته و 136 مجروح، به نیروهای هادی و ائتلاف سعودی عربی وارد کرد و مانع پیشروی سریع این نیروها شد. در میان کشته ها سه نیروی اماراتی نیز بوده است. علاوه بر وادی دوفس و شهر الکود، پادگان تیپ 15 پیاده در زنجبار سقوط کرده و نیروهای انصارالله بسوی شهر ساحلی شقرة عقب نشینی کرده اند. ناوگان ائتلاف مناطق ساحلی و برخی مواضع انصارالله در عمق استان أبین را هدف گلوله باران خود قرار داده اند. درگیری های شدید در أبین ادامه دارد. تعداد زیادی هلی کوپتر آپاچی در این نبرد بکار گرفته شده است.

دیروز هیئت شش نفره متشکل از چهار نفر انصارالله، نماینده صالح و قاسم سلام دبیرکل حزب بعث عربی با هواپیمای عمانی از صنعاء عازم مسقط شدند تا گفتگوهای زیرنظر سازمان ملل را ادامه دهند. الجبیر وزیر خارجه عربستان نیز در مصاحبه ای گفته انصارالله بخشی از مردم یمن هستند و باید در آینده یمن، نقش داشته باشند.


. سینا
22 مرداد 1394 . 14:52
عملیات نظامی علیه یمن ـ روز 134

امروز پنج شنبه اولین هواپیمای مسافربری با 150 مسافر از جیبوتی وارد فرودگاه عدن شد. تاکنون 5 هواپیمای نظامی سعودی و چند هواپیمای نظامی اماراتی و قطری در فرودگاه عدن به زمین نشسته اند.

با سقوط منطقه استراتژیک العند در استان لحج (واقع در 60 کیلومتری شمال عدن) احتمال بازپس گیری عدن توسط انصارالله در کوتاه مدت تقریبا از بین رفته است.

پس از سقوط الحوطة مرکز استان لحج، اکنون نیروهای ارتش هادی خود را برای تصرف استان ابین آماده می کنند. البته مناطقی از استان لحج مانند القبیطة هنوز سقوط نکرده و نیروهای انصارالله خود را برای پاتک آماده می کنند. هنوز شهر زنجبار مرکز استان ابین سقوط نکرده اما شهرهای لودر و جعار سقوط کرده است.

دیروز علی القحوم عضو دفتر سیاسی انصارالله در گفتگو با خبرگزاری آلمان گفت که صنعاء خط قرمز است و انصارالله با بسیج نیروهای خود، اجازه نخواهد داد صنعاء سقوط کند. همچنین شرف لقمان سخنگوی وزارت دفاع (وابسته به انصارالله) در اظهاراتی تهدیدآمیز خطاب به نیروهای هادی گفته اگر به صنعاء حمله کنند، پایتخت قتلگاه آنان خواهد شد. مخالفان انصارالله، این دو اظهارنظر را شبیه به عبارت هادی دانسته اند که پس از سقوط عمران در سال گذشته خظاب به انصارالله گفته بود صنعاء خط قرمز است.

 ولد الشیخ نماینده سازمان ملل در گفتگو با تلویزیون سی بی سی مصر تاکید کرد که با عقب نشینی از شهرها، آتش بس باید برقرار شده تا حکومت هادی بتواند به صنعاء بازگشته و مستقر شود.

دیروز خبر مهم دیگری منتشر شد و آن اینکه نیروهای ائتلاف از این پس مجوز فرود هواپیما در فرودگاه صنعاء و پهلوگرفتن کشتی ها در بندر الحدیده را صادر نخواهند کرد و به جای آن، باید از فرودگاه و بندر عدن استفاده شود. این تصمیم منجر به افزایش فشارهای اقتصادی و سیاسی بر مناطق شمالی تحت کنترل انصارالله خواهد شد.


. سینا
22 مرداد 1394 . 14:52
عملیات نظامی علیه یمن ـ روز 131

امروز درگیری های شدید در اطراف منطقه العند آغاز شده و پایگاه العند شدیدا زیر بمباران هواپیماهای سعودی قرار گرفته است. نیروهای مصری، اماراتی و سعودی در این عملیات حضور دارند. برخی منابع از ورود نیروهای هادی به داخل پایگاه العند خبر داده اند. اما تلویزیون المسیرة گزارش داد که درگیری ها در فاصله دوری از پایگاه جریان دارد.

این عملیات، نبرد سرنوشت سازی برای جنوب یمن و سپس جنگ فعلی است. اگر انصارالله بتواند مقاومت کند روند پیشروی ائتلاف عربی متوقف خواهد شد و در غیر اینصورت، هادی وارد عدن می شود و هدف بعدی عملیات ائتلاف، استان تعز و باب المندب خواهد بود.


. سینا
22 مرداد 1394 . 14:52
عملیات نظامی علیه یمن ـ روز 130

1) عبدالملک الحوثی در سخنرانی خود، پیروزی مخالفان در تصرف عدن را کم ارزش دانست. روز قبل از این سخنرانی، خالد بحاح نخست وزیر هادی با یک فروند هواپیمای سعودی وارد فرودگاه عدن شد و پس از چند ساعت بازدید، عدن را بسوی امارات ترک کرد.

2) تحولات میدانی نشان می دهد که ارتش هادی در شمال و شمال شرق عدن پیشروی داشته و نیروهای انصارالله به داخل استان ابین و لحج عقب نشینی کرده اند. اکنون فرودگاه عدن از زیر آتش خمپاره و کاتیوشای انصارالله خارج شده است. تنها منطقه باقیمانده از استان عدن که مرکز تجمع انصارالله بوده شهرک الخضراء واقع در شمال شرقی استان عدن است که هنوز تحت سیطره انصارالله می باشد و احتمالا در یکی دو روز آینده صحنه درگیری طرفین باشد.

3) همچنین روز یکشنبه نیروی عظیم زرهی و پیاده به استعداد 3000 نفر (برخی سایتهای خبری 1500 نفر ذکر کرده اند) به همراه تانکهای فرانسوی پیشرفته از سواحل البریقه در غرب عدن وارد استان شده و قرار است بسوی منطقه العند حرکت نماید. منطقه العند (پادگان لبوزة، مثلث العند، پادگان العند و پایگاه هوایی العند) مهمترین منطقه نظامی جنوب یمن است که از ابتدای جنگ در اختیار انصارالله و ارتش صالح بوده است. این منطقه به عنوان دروازه جنوب محسوب می شود و تا زمانی که در اختیار انصارالله باشد احتمال بازپس گیری عدن وجود دارد.

4) اگر انصارالله نتواند پس از عدن، مانع پیشروی نیروهای هادی در أبین و لحج شود هادی به عدن بازخواهد گشت. علی عبدالله صالح در مصاحبه با هافینگتون پست عربی تهدید کرد و گفت هادی در یمن جایی ندارد و نخواهد گذاشت هادی به یمن برگردد.

5) ارتش مصر ماموریت نیروهای خود در باب المندب را برای حداکثر شش ماه دیگر تمدید کرد. گفته می شود تعدادی نیروی مصری در میان 3000 نفر نیروی جدید که یکشنبه وارد عدن شده، حضور دارند.


. سینا
22 مرداد 1394 . 14:52
درگیری های شدید در شمال عدن

سایت الوسط نزدیک به انصارالله، آخرین وضعیت درگیری ها در شمال عدن را چنین گزارش کرده است:

بدء معركة كسر العظم في عدن ومواجهات عنيفة تشهدها عدد من مناطقها وتمتد الى لحج (لینک خبر)

فيما تعد المعركة الاعنف تجددت الاشتباكات التي تعد الاعنف مساء الليلة الجمعة في محافظة عدن ولحج بين قوات الجيش واللجان الشعبية من جهة، ومسلحي عبد ربه منصور هادي المسنودين بمقاتلين من تنظيم القاعدة. وقالت مصادر متطابقة ان اشتباكات عنيفة تشهدها مناطق دار سعد وجعولة والعلم وبئر أحمد وعقان والنخيلة والمثلث وبستان الحسيني منذ ساعات استخدم فيها مختلف انواع الاسلحة وافادت المصادر ان الطيران السعودي عدة غارات ليلية على مثلث العند في محاولة لمساندة مسلحي هادي والقاعدة الذين تكبدوا خسائر فادحة في الأرواح والمعدات العسكرية. ونقلت وكال "خبر" للأنباء، عن مراسلها إن المدينة الخضراء ومديرية دار سعد بعدن شهدتا مواجهات ليلية عنيفة وسط غارات سعودية.

محتوای گزارش نشان می دهد درگیری ها در دارسعد شمال و شهرک الخضراء شمال شرق عدن، بسیاز شدید است. مناطقی از شهر عدن همچون فرودگاه، در تیررس کاتیوشای انصارالله قرار دارد.


. سینا
22 مرداد 1394 . 14:52
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 20 صفحه بعد
CATEGORIES
TAGS
LINKS
زاهد
من و تو ظهور فرج را محقق خواهیم کرد(کوی ابوذر غفاری)
وبلاگ عطر خوبی ها
ردیاب ارزان ماشین
جلو پنجره جک جی 5

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان هوافضاییهااو آدرسhava-fazaiiha.lxb.com  لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





OTHER

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:






Alternative content


.